11 תשובות
קיימת יחסי מין? אם לא אין ממה לחשוש
שואל השאלה:
לא קיימתי
אנונימית
לפעמים המחזור מתעכב אבל תגידי לאמא שלך ואולי תלכי לרופאת נשים
זה כבר סדיר או עוד לא? לפני כמה זמן קיבלת בפעם הראשונה?
שלי פעם איחר באיזה שלושה חודשים..
הכל בסדר. אם את מרגישה ממש לחוצה את יכולה לשתף את אמא שלך וללכת לאיזה רופאת נשים. בעיקרון מה שיותר מלחיץ לדעתי אם הוא יישאר לך מלא זמן.
אם עדיין לא עברו 2 שנים מאז המחזור הראשון שלך, אין מה לדאוג..
שואל השאלה:
קיבלתי בגיל 13
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי כמה שנים זה נחשב כסדיר?
אנונימית
בגיל 18 בערך זה נהפך לסדיר.יכול להיות גם ב16
אמור להסתדר אחרי שנתיים בערך(לכל אחת זה שונה).. מחזור סדיר נחשב "סדיר" כאשר הוא מגיע בין 28-35 ימים מהמחזור האחרון שלך (:
בת 14 זה נורמלי לחלוטין. זה לא חייב להיות חודש בדיוק , יכול להיות גם יותר. וחוץ מזה, הוא כנראה עדיין לא לגמרי סדיר, לפעמים לוקח לו גם שנתיים ויותר בשביל שיהיה בסדר