9 תשובות
לא כדאי לך לנתח
לפעמים הניתוח לא יוצא טוב ותמיד הוא יראה לא טבעי
עדיף לך תמראה הטבעי שלך
תשני משהו בשיער
בסגנון לבוש
תתפחי את עצמך
זה עדיף
שואל השאלה:
ומה עם חומצה היאלורונית? זה יכול לעבור תוך שנה
אנונימית
אני פחות ממליצה לך עם זה
ראיתי הרבה נשים שעשו את זה
זה לא נראה טבעי וחבל
תצבעי לבלונד/תשני תספורת
אולי איפור קבוע
לא ממליץ על ניתוחים ולדעתי גם לא כדאי להתחיל עם הזרקות. בטח לא אם את צעירה, ובפרט לא בשפתיים. אין לך שום שליטה על התוצאות, ונשים רבות שעושות את זה מקבלות הבעה לא טבעית. דוגמא מצויינת אפשר לראות אצל נעמה קסרי מהשרדות שיש לה הבעה פשוט לא אנושית. מראה טבעי כמעט תמיד נראה יותר טוב ממנותח (מלבד מקרים קיצוניים כמו אף שנשבר וכד'). כבת, יש לך גם מלא אפשרויות לאיפור.
שואל השאלה:
אבל נראלי שגם איפור לא כל כך מייפה אותי
אנונימית
אבל אולי זאת רק תחושה סובייקטיבית שלך. תקבלי ותאהבי את עצמך כמו שאת. את תמיד יכולה ללמוד איך להתאפר נכון ולהשיג אפקט שיגרום לך להיראות יפה ואטרקטיבית גם בתחושה שלך עצמך.
שואל השאלה:
איך אבל?
ומה עם הבנות מחול שעשו הזרקות היאלורוניות ולא נראות מזוייפות? קיילי ג'נר , קנדל ג'נר , מייגן פוקס
אני לא יכולה להיות כמוהן?
אנונימית
יש קורסים, יש יוטיוב, יש בנות שיוכלו לייעץ לך. אל תנסי לחקות נשים מבוגרות. את צעירה, וזה היתרון הכי גדול שלך. בעיקר בגיל צעיר- "פחות זה יותר". אל תלכי לפי תרבות של אופנה שיכולה לגרום לך נזקים. הן עוברות פוטושופ ומשלמות הון בשביל הטיפולים האלה. תלמדי לקבל את עצמך ולהרגיש טוב עם זה במקום לרצות להדמות לדוגמניות או שחקניות. זה לא מודל יופי טבעי. זו העיצה שלי.