4 תשובות
800 קלוריות זה כלום !! את לא תאמיני המומצע הוא 1200 קלוריות
קודם כל לא יקרה לך כלום, ויותר מזה, זה כבר עדיף בהרבה על פני 300..
זה נכון, זה בהחלט שם בראש, וזה כואב ופוגע.
ואני יודעת שכמעט כל מחשבה אומרת לך אחרת אבל, את לא צריכה לעשות את זה. לא משנה מה הסיבה, היא אף פעם לא תצדיק פגיעה נפשית ופיזית.
במקום לפחד כל כך ולתת לאותן מחשבות נוראיות נכון, תהיי גאה בעצמך. את לחמת כנגדן, גם אם הן צועקות לך להאמין בדברים הכואבים, ופעלת בדרך שהיא בכיוון הרבה יותר בריא ונכון עבורך.
אז אל תפחדי מאותם מנות, כי הגוף שלך זקוק להן כדי לשרוד. הוא זקוק להן כדי לתפקד היטב ולעזור לך להמשיך לחיות - ולהמשיך לחיות טוב, כמו מה שמגיע לך.
וכן, זה לא פשוט, זאת דרך כל כך קשה, אבל תראי את עצמך, בחורה מקסימה, יפיפיה וחזקה. את יכולה לעשות את זה. את יכולה לדחוף כל מחשבה טורדנית וחרדה הצידה, בכל הכוח, את יכולה להפוך את המחשבות החיוביות למציאות שלך, לדברים שאת מאמינה בהם. גם אם זה לוקח זמן, גם אם זה בצעדים קטנים או איטיים, זה שווה את המאמץ וזה יכול לסייע לך המון.
את יכולה לעשות את זה, את יכולה להוביל את עצמך למקום באמת בריא ובאמת יעיל.
ועוד דבר יקירה, את לא לבד עם זה. את אף פעם ובשום מחיר צריכה להתמודד עם כל הכאב והפחד הזה לבדך. יש המון שכל כך דואגים לך ורוצים בטוב שלך. הם כאן בשבילך, כאן בשביל להקשיב לך, לתת לך לפרוק, לייעץ ולעזור בכל דרך, לעמוד לצידך ותמיד לאהוב. בהכי אכפתיות שיש.
את חשובה ויקרה לרבים, והם באמת רוצים לדעת מה עובר עלייך, מה את מרגישה.
אל תחששי לשתף ולהוציא את הכל החוצה. זה יכול לסייע המון.
ואם את רוצה, מתי ועל מה שרק תרצי, את תמיד מוזמנת לדבר איתי. אני כאן. (:
זה נכון, זה בהחלט שם בראש, וזה כואב ופוגע.
ואני יודעת שכמעט כל מחשבה אומרת לך אחרת אבל, את לא צריכה לעשות את זה. לא משנה מה הסיבה, היא אף פעם לא תצדיק פגיעה נפשית ופיזית.
במקום לפחד כל כך ולתת לאותן מחשבות נוראיות נכון, תהיי גאה בעצמך. את לחמת כנגדן, גם אם הן צועקות לך להאמין בדברים הכואבים, ופעלת בדרך שהיא בכיוון הרבה יותר בריא ונכון עבורך.
אז אל תפחדי מאותם מנות, כי הגוף שלך זקוק להן כדי לשרוד. הוא זקוק להן כדי לתפקד היטב ולעזור לך להמשיך לחיות - ולהמשיך לחיות טוב, כמו מה שמגיע לך.
וכן, זה לא פשוט, זאת דרך כל כך קשה, אבל תראי את עצמך, בחורה מקסימה, יפיפיה וחזקה. את יכולה לעשות את זה. את יכולה לדחוף כל מחשבה טורדנית וחרדה הצידה, בכל הכוח, את יכולה להפוך את המחשבות החיוביות למציאות שלך, לדברים שאת מאמינה בהם. גם אם זה לוקח זמן, גם אם זה בצעדים קטנים או איטיים, זה שווה את המאמץ וזה יכול לסייע לך המון.
את יכולה לעשות את זה, את יכולה להוביל את עצמך למקום באמת בריא ובאמת יעיל.
ועוד דבר יקירה, את לא לבד עם זה. את אף פעם ובשום מחיר צריכה להתמודד עם כל הכאב והפחד הזה לבדך. יש המון שכל כך דואגים לך ורוצים בטוב שלך. הם כאן בשבילך, כאן בשביל להקשיב לך, לתת לך לפרוק, לייעץ ולעזור בכל דרך, לעמוד לצידך ותמיד לאהוב. בהכי אכפתיות שיש.
את חשובה ויקרה לרבים, והם באמת רוצים לדעת מה עובר עלייך, מה את מרגישה.
אל תחששי לשתף ולהוציא את הכל החוצה. זה יכול לסייע המון.
ואם את רוצה, מתי ועל מה שרק תרצי, את תמיד מוזמנת לדבר איתי. אני כאן. (:
שואל השאלה:
את מדהימה, עשית לי את היום❤
את מדהימה, עשית לי את היום❤
אנונימית
היי בשמחה ותמיד כאן לכל דבר ולכל עזרה. (:
באותו הנושא: