התחברות הרשמה

כמה קיבלתם באנגלית מודל G

אני 96 ואני בהלם
26 ביוני 2019, 10:03
בחינות בגרותבגרות באנגליתבגרותציונים    
תשובה אחת
86 אני ניגשת למועד ב.
B
Bridge of Hope
באותו הנושא:
מי שב5 יחידות אנגלית, כמה קיבלתם במודל אי? אתם עושים מועד ב'?
כמה קיבלתם בבגרות באנגלית ואיזה מודל עשיתם?
כמה קיבלתם בבגרות באנגלית? אלה שעשו מודל E
איך זה שכולם קיבלו משהו כמו 80 בבגרות באנגלית מודל E?
כמה קיבלתם באנגלית ??? ואיזה מודל עשיתם
עשיתי בגרות באנגלית (e( וקיבלתי פחות מ56, בשאר המודלים עברתי, מה נכנס בתעודת בגרות?
איך אני רושמת באנגלית "את המודל לחיקוי שלי"?
מי שעושה מודל g, כמה קיבלתם בe?
יש פה מישהו שניגש למודל C ביום חמישי הקרוב באנגלית? או שכולם כאן גאונים שניגשים למודל E ומודל G?
קיבלתי 96 בבגרות באנגלית מודל E. זה מספיק או שכדאי לי ללכת מחר לבגרות?
יש לי עוד חודש בגרות באנגלית מודל c ואני פשוט גרועה באנגלית