3 תשובות
שואל השאלה:
הרמה שלי זה 3. אבל לפי מה שהבנתי גם מודל c זה 3 פשוט המודל האחרון ואני ממש רוצה לעשות 4 יחידות כי אם 3 אני לא אצליח להתקבל למה שאני רוצה באוניברסיטה
אנונימית
אם 4 יחידות זה לא הרמה שלך אז חבל שתעשי את הבגרות ותיכשלי. אנגלית זה שפה שנבנת לך עם הזמן ולא כמו היסטוריה ומקצועות שמשננים ומנסים לזכור.
אני אומרת שתעשי את הבגרות של 3 יחידות הרמה שאת אמורה לגשת
תנסי ללמוד. סומכת עלייך:)