11 תשובות
גם אני אוהבת כזה ... כאילו זה סבבה !!
יש רגעים שזה אחלה
אני אישית לא אוהב חח
אני לא אוהבת
גם אני אוהבת,אז מה?זכותך
וופל לימון זה הדבר הכי טעים בעולם אני לא מבינה מה יש לאנשים נגד זה
זה סבבה, "אוהב" זו מילה גדולה מדי חחח
כנל
כנ"ל. זה ממש טעים. 9:
זה ממש אחלה עם תה.
אני גם אוהבת
באותו הנושא: