11 תשובות
גם אני אוהבת כזה ... כאילו זה סבבה !!
יש רגעים שזה אחלה
אני אישית לא אוהב חח
אני לא אוהבת
גם אני אוהבת,אז מה?זכותך
ErO
וופל לימון זה הדבר הכי טעים בעולם אני לא מבינה מה יש לאנשים נגד זה
זה סבבה, "אוהב" זו מילה גדולה מדי חחח
כנל
כנ"ל. זה ממש טעים. 9:
זה ממש אחלה עם תה.
אני גם אוהבת