4 תשובות
לא..זה לא יהיה הוגן כי מבנה הגוף הבסיסי נשאר גברי וזה מעניק להם יתרון בכוח מתפרץ וחיסרון בסיבולת לב
לא בטוחה..כי לגברים יש יותר טוסטסטרון שמשפר את הביצועים הגופניים שלהם
לא בקטע שווינסטי ,זה משהו ביולוגי כך בנוי הגוף שלנו
כך שלטרסגנדריות יהיה יתרון
לא בקטע שווינסטי ,זה משהו ביולוגי כך בנוי הגוף שלנו
כך שלטרסגנדריות יהיה יתרון
כן, הן חיות כמו נשים והפכו להיות נשים אין סיבה שלא
כן אני בעד
באותו הנושא: