5 תשובות
אממ חרדה חברתית?
הדבר הראשון שעלה לי לראש, שזה מוזר.
כנראה מתוך לחץ, פחד, חשד, חשש, או כל דבר דומה להרגשות האלה.
שואל השאלה:
ואיך הייתם מתנהגים עם אותו בנאדם? הייתם נרתעים מזה?
נראה לי שהייתי נרתעת, כי אני מצפה שיהיה קשר עין בזמן השיחות, אבל אם חושבים על זה לעומק לא חושבת שזה ממש מפריע. יכול להיות שאחרי זמן מסויים אני אתרגל לזה/הוא יפסיק עם זה.
מובך