6 תשובות
תשאל אותה למה היא רוצה את זה ושהיא לא יכולה לדרוש ממך את זה בלי הסבר. אם זה בגלל שאתה כל הזמן בטחפון תגיד לה שמעכשיו תנסה להיות כמה שפחות ואם זה לא יעבוד רק אז תהיה שעה ביום...
שואל השאלה:
היא אומרת שזה הורס תאים במוח ובלה בלה בלה.
אנונימי
האמת, אני מסכימה איתה שצריך פחות שעות מול המסך, אבל אני גם מבינה את הצורך להיות מחובר. אתם יכולים לנסות להתפשר על מספר שעות לגיטימי שבו תהיה בפלאפון. יש אפליקציה שמודדת
תשאל אותה מה זה מפריע לה,חופש בין כה
ErO
תכלס אין לי שום דבר להגיד נגד
אני מכורה לטלפון אבל זה לא טוב
באותו הנושא: