התחברות הרשמה

איך כותבים "אני מאמינה" בזמן עבר?

23 ביוני 2019, 16:11
לשון עברית    
7 תשובות
אני האמנתי
What the hell?!
אני האמנתי
❤
❤baby girl
אני האמנתי
E
ErO
אני האמנתי
H
Hela
האמנתי
May | מֵיְי
האמנתי
א
אנונימי חסום
האמנתי
ס
סוכר יוסף
באותו הנושא:
מאמינים בנסיעה בזמן?
אני בזמן האחרון לא מאמינה באלוהים.. זה רע?
איך כותבים go (הלכתי) בזמן עבר?
מה השעה בזמן שאתם כותבים את התשובה לשאלה הזו?
איך כותבים: הארכת זמן/הערכת זמן?
איך כותבים באנגלית, לא מאמינה שהיא עוזבת לי מחר?
אתם מאמינים בחזרות בזמן?
איך כותבים באנגלית "ואפילו בו אני לא מאמין"?
כותבים יאוש או ייאוש? (אני יודעת שייאוש, חברה דיסלקטית שלי לא מאמינה)
מה העניין עם הקטע של "השואה התגלתה כמתיחה" ראיתי אנשים כותבים דברים כאלה בזמן האחרון
איך כותבים באנגלית- אני לא מאמינה שעברה כבר שנה מאז ..?