5 תשובות
כן למה לא תמיד טוב
כן
זה משנה, כי בגילאים מסויימים להתחיל להתאמן בחדר כושר יכול לפגוע בהתפתחות של הילד.
גיל 14 זה הגיל להתחיל להתאמן לדעתי, פשוט בלי סקוואטים ודדליפטים כי זה יכביד מדי על הגוף שלך, אבל אם תעבוד בצורה טובה למשך תקופה תוכל להתחיל להוסיף תרגילים יותר קשים, רק תשתדל לשמור על הטכניקה של התרגילים.
גיל 14 זה הגיל להתחיל להתאמן לדעתי, פשוט בלי סקוואטים ודדליפטים כי זה יכביד מדי על הגוף שלך, אבל אם תעבוד בצורה טובה למשך תקופה תוכל להתחיל להוסיף תרגילים יותר קשים, רק תשתדל לשמור על הטכניקה של התרגילים.
מזה משנה מתי אתה מתחיל?
כן
באותו הנושא: