4 תשובות
הגיוני
שואל השאלה:
שאלתי אם זה הגיוני לעלות במסת שריר בגוף מבלי להשמין בבטן ואם ישלכם טיפים או בכללי איך עושים את זה אני ישמח לשמועע
אנונימית
כן ברור שזה הגיוני..
פשוט תעלי במסת שריר (תתאמני ותאכלי חלבונים ופחמימות מורכבות)
אבל אל תאכלי שטויות כמו סוכרים או שומנים..
את רוצה תרגילים כאילו?