6 תשובות
כדאי
כדאי.
כדאי,
כדי זה בשביל משפטים כמו בשביל, למשל: אני טס לחופשה כדי להנות..
כדאי זה למשפטים כמו מומלץ אפשר להגיד.. למשל:
כדאי לטוס בחופש הגדול..
"כדי" הוא תנאי, כדי להגיע לנקודה מסויימת, תצטרך לעשות כך וכך.
"כדאי" היא המלצה, כמו:
"האם כדאי לראות את הסרט '___'?"
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימי