7 תשובות
אומיגאד אל תגיד את זה.. אני אהיה בדיכאון כל יב עכשיו ):
מבין אותך לגמרי אחי, בדיוק חשבתי על זה ודברתי עם חברים.
וואלה יש חששות אבל תמיד צריך להסתכל על הצד החיובי, גם אם הוא ממש קטן
ואי עכשיו גרמת לי להסתכל על הבית ספר יותר חיובי
אל תדאגי גם הצבא זה מסגרת מתרגים אליו מהר מאוד
אני כל כך מאושרת לעזוב את הבית ספר ולהתחיל חיים משלי כבר
התבגרנו אנחנו צריכים כבר ללמוד להסתדר לבד בלי כל הצלצולים וכל המורים והחברים הקבועים
יאלה אנחנו יוצאים לחיים
מזדהה אבל לפחות בצבא מרוויחים כסף אז זה עדיף
איזה באסה זה :( אבל בהצלחה בהמשך החיים נ.ב. מקווה שאתה בצד של גולדן סטייט