22 תשובות
בני עקיבא
צופים
צופים!!!
צופים
משצים
אף תנועה היא לא שווה הכל מזעזע
ועל זה נאמר "כנפיים של קרמבו זה קול, אז בואו נעשה עיגול. כנפיים של קרמבו זה מגניב, כולם סביב סביב"
אנונימית
צופים ברור
משצים!
הנוער העובד והלומד גאדמט
אין מהתנועה פה מספיק אנשים בשביל לעזור לי
עריכה-
באופן אישי, אני מאמינה שכל התנועות טובות. כולן בסופו של דבר מוציאות אותנו מהמסכים וגורמות לנו להיות קצת פחות אנשים מגעילים כלפיי הסביבה (לפחות לרובינו זה גורם)
אני הרבה פעמים מקבלת שאלה של אם בצופים למשל יותר כיף או יותר טוב, ואני אומרת שבסופו של דבר כל אחד בוחר את מה שמתאים לו, את התנועה שהוא נהנה בה יותר, את הערכים שהוא רוצה לקבל דרך התנועה וכו' וכו'
אני בחרתי בנוע''ל ואמ כן (:
עריכה שנייה-
תודה על המינוסים, אבל זה לא ישנה מידי את הדעה שלי...
אין מהתנועה פה מספיק אנשים בשביל לעזור לי
עריכה-
באופן אישי, אני מאמינה שכל התנועות טובות. כולן בסופו של דבר מוציאות אותנו מהמסכים וגורמות לנו להיות קצת פחות אנשים מגעילים כלפיי הסביבה (לפחות לרובינו זה גורם)
אני הרבה פעמים מקבלת שאלה של אם בצופים למשל יותר כיף או יותר טוב, ואני אומרת שבסופו של דבר כל אחד בוחר את מה שמתאים לו, את התנועה שהוא נהנה בה יותר, את הערכים שהוא רוצה לקבל דרך התנועה וכו' וכו'
אני בחרתי בנוע''ל ואמ כן (:
עריכה שנייה-
תודה על המינוסים, אבל זה לא ישנה מידי את הדעה שלי...
תנועת הנוער בית"ר, על פי ערכים ציונים רוויזיוניסטים של זאב ז'בוטינסקי.
תנועה יוצאת מן הכלל, בניגטד לנוער העובד והלומד ששוטפת את מוחם של הילדים בסוציאליזם.
תנועה יוצאת מן הכלל, בניגטד לנוער העובד והלומד ששוטפת את מוחם של הילדים בסוציאליזם.
המכבי הצעיר לעד.
משציםם
איגי
הנוער הלאומי
צופים!!
כנפיים של קרמבו ❤
^^אנונימית את אחותי הקרמבואית!!
מודה באשמה :)
אנונימית
שום תנועה עם הייתי חייב לבחור צופים
באותו הנושא: