15 תשובות
שעתיים נראלי
5 שעות לפחות
ארבע שעות
אנונימית
6 שעות
יש כאלה שומרים 4 יש כאלה שומרים 6 ויש כאלה שומרים 8. זה תלוי בך וברמת שמירה שלך. בכל מקרה הנה הזמנים המקובלים.
שואל השאלה:
עד היום שמרתי 6 אבל אני רוצה להיות בטוחה ששומרים 6 שעות ושאני לא סתם מחכה כל כך הרבה זמן^^^
מה ההבדל בין הזמנים?^
כאילו בן לשמור 4 שעות ל 6 שעות ו8 שעות? מה ההבדל..?
עד היום שמרתי 6 אבל אני רוצה להיות בטוחה ששומרים 6 שעות ושאני לא סתם מחכה כל כך הרבה זמן^^^
מה ההבדל בין הזמנים?^
כאילו בן לשמור 4 שעות ל 6 שעות ו8 שעות? מה ההבדל..?
אנונימית
זה תלוי תשאלי את ההורים שלך אשכנזים בדרך כלל שומרים 3 וספרדים לרוב 6 והולנדים שעה
יש המון דעות של זה.
ב6 שעות אתה יוצא "חוקי" לכל הדעות
ב6 שעות אתה יוצא "חוקי" לכל הדעות
אנונימית
עוף 5 שעות בשר שהוא יותר כבד כמו סטייק 6 שעות
תפסיקו לבלבל במוח^
על פי ההלכה, בין של אשכנזים ובין של ספרדים - זאת אומרת ההלכה לכולם היא 6 לחכות אחרי אכילת בשר/עוף 6 שעות עד אכילת מאכלי חלב.
וזה תקף גם לתבשיל שבושל בו עוף/בשר רק שלא אכלו את הבשר וההיפך.
קיצר, 6 שעות כמו ששמרת עד עכשיו, את ממש לא שומרת סתם.
על פי ההלכה, בין של אשכנזים ובין של ספרדים - זאת אומרת ההלכה לכולם היא 6 לחכות אחרי אכילת בשר/עוף 6 שעות עד אכילת מאכלי חלב.
וזה תקף גם לתבשיל שבושל בו עוף/בשר רק שלא אכלו את הבשר וההיפך.
קיצר, 6 שעות כמו ששמרת עד עכשיו, את ממש לא שומרת סתם.
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)
אוקיי תודה :)
אנונימית
לא רשום בשום מקום כמה זמן צריך לחכות. לפי מחקר הזמן שלוקח לבשר להתעכל הוא יותר הרבה מאשר חלב. אז צריך לחכות יותר זמן.
אנונימית
6 שעות
שש שעות
בשר בקר הוא כבד יותר ולכן מתעכל לאט יותר - שומרים 6 שעות אחרי בשר בקר
שניצל זה בשר עוף. קל יותר. מתעכל מהר יותר.
שומרים 3 שעות.
שניצל זה בשר עוף. קל יותר. מתעכל מהר יותר.
שומרים 3 שעות.
באותו הנושא: