6 תשובות
בת 15 יסודי?
אנונימי
זה מובן שאת עצובה, סיום תקופה מסויימת בחיים זה תמיד דבר קשה, אך את יכולה להסתכל על הדבר החיובי, את גם מתחילה תקופה חדשה, תכירי חברים חדשים, תלמדי דברים חדשים, את צעירה ויש עוד הרבה לפנייך אז תהיי שמחה ותחייכי.
תקשיבי אני עכשיו עולה לכיתה ח' ואני שנה שעברה גם ממש התבאסתי ובכיתי את הנשמה שלי
אבל תאמיני לי בחטיבה זה אחד הכיפים אפשר לעשות שטויות וצחוקים ואני הייתי ילדה טובה ביסודי ובחטיבה בהתחלה הייתי ממש מוםרעת אבל השתפרתי אבל עדיין
בחטיבה הכי כיף זה הכי צחוקים אפשר גם טלפונים מה שאי אפשר ביסודי..
תאמיני לי שיהיה לך הרבה יותר כיף בחטיבה
ובהצלחה שנה הבאה!
אבל תאמיני לי בחטיבה זה אחד הכיפים אפשר לעשות שטויות וצחוקים ואני הייתי ילדה טובה ביסודי ובחטיבה בהתחלה הייתי ממש מוםרעת אבל השתפרתי אבל עדיין
בחטיבה הכי כיף זה הכי צחוקים אפשר גם טלפונים מה שאי אפשר ביסודי..
תאמיני לי שיהיה לך הרבה יותר כיף בחטיבה
ובהצלחה שנה הבאה!
היי
יש המון חששות לעלות לכיתה ז
אין לך מה לפחד את תתרגלי
יותר כיף
יש יותר פעיליות טיולים חברים חדשים.
תקחי את זה בפרופורציות הכל לטובה
אני אומרת לך את זה בתור מישהי שעולה לח וזה באמת היתה חוויה בכיתה ז
יש המון קשיים אבל יתרונות
יש המון חששות לעלות לכיתה ז
אין לך מה לפחד את תתרגלי
יותר כיף
יש יותר פעיליות טיולים חברים חדשים.
תקחי את זה בפרופורציות הכל לטובה
אני אומרת לך את זה בתור מישהי שעולה לח וזה באמת היתה חוויה בכיתה ז
יש המון קשיים אבל יתרונות
אפשר להבין אותך זה קשה להיפרד מהחברות ...אבל תאמיני לי שחטיבה זה יותר כיף זה יותר משחרר תכירי סביבה חדשה חברות חדשות ואם בא לך אני פה ...❤
אם את רוצה את האמת, אין לך על מה להתבאס כי כל השכבה שלך במילא לא תשמור איתך על קשר כל אחד ילך לדרכו, תחשבי על זה כהתחלה חדשה גם מבחינת חברים וגם לימודים