3 תשובות
תכלס תירשמי למכון כי זה יתן לך תחושת מחויבות
ומשם זה רק הרגל.. בסופו של דבר תתרגלו ותלכי
ומשם זה רק הרגל.. בסופו של דבר תתרגלו ותלכי
שואל השאלה:
כאילו יש לי את הכסף והאומץ ללכת לחדכ
אני מעדיפה בבית
כאילו יש לי את הכסף והאומץ ללכת לחדכ
אני מעדיפה בבית
אנונימית
אני אישית מה שנותן לי מוטיבציה זה להיכנס לאווירה. לדוגמא אני פשוט מתלבשת ספורטיבי למשל נעלי ספורט וזה ישר נותן לי את הכוח לעשות אימון. ואז זה מתחיל מאימון אחד ועוד אחד ואז זה מתרחב להליכות, אוכל בריא וכולי
אנונימית
באותו הנושא: