3 תשובות
תתנחמי בזה שזה רק 4 נקודות
לא נורא אין מה לעשות
מבאס אבל לא נורא, תראי מה הציון ואם את לא מרוצה תמיד אפשר לגשת שוב :) גם לוקחים את הציון הטוב מבין השניים (אם לא סיימת בית ספר) ככה שאת לא לוקחת סיכון
אנונימית