4 תשובות
שואל השאלה:
ברוך השם, הלך לי ממש ממש גרוע במועד א' ואני חייב ללכת למועד ב' ואני ממש לחוץ שהוא יהיה קשה יותר..
ברוך השם, הלך לי ממש ממש גרוע במועד א' ואני חייב ללכת למועד ב' ואני ממש לחוץ שהוא יהיה קשה יותר..
כי אני 5 ואומרים לי שלרוב מועד ב יותר קשה
בדרך כלל לא
הוא יותר קל לרוב
הוא יותר קל לרוב
אתה עושה 5 יחידות ?
באותו הנושא: