10 תשובות
הייתי מחכה שהוא יתבגר ויקבל שכל
ומפסיקה להתייחס אליו ולהיות כזאת מובנת מאליו
ומפסיקה להתייחס אליו ולהיות כזאת מובנת מאליו
לדבר עם ההורים ואיתו על זה
תתרחק ממנו למעט זמן ואז הוא יעריך אותך ויבין כמה הוא צריך אותך
אממ יש סיבה להתנהגות הזאת שלו? חייבת להיות סיבה שהוא מתבייש
שואל השאלה:
אני בת
להורים לא אכפת הם אומרים שהוא בגיל ההתבגרות וככה זה
אבל זה מוגזם קצת לא?
כל מה שהוא רוצה אני עושה בשבילו יצאתי בשתיים בלילה מהבית בשביל להביא לו שתייה מהמקרר השני הכנתי לו חביתה באחד בלילה כי הוא חזר מיציאה רעב קניתי לו גופיות ונעליים של מותגים
ועדיין הוא ככה
אני בת
להורים לא אכפת הם אומרים שהוא בגיל ההתבגרות וככה זה
אבל זה מוגזם קצת לא?
כל מה שהוא רוצה אני עושה בשבילו יצאתי בשתיים בלילה מהבית בשביל להביא לו שתייה מהמקרר השני הכנתי לו חביתה באחד בלילה כי הוא חזר מיציאה רעב קניתי לו גופיות ונעליים של מותגים
ועדיין הוא ככה
אנונימית
זה כי את מובנת מאליו
תנמיכי קצת ותראי איך הוא יעריך
פשוט פעם הבאה שהוא מתנהג מגעיל תעשי לו כסה סבבה אתה לא תקבל ממני כלום יותר אם אתה לא יודע להעריך
תנמיכי קצת ותראי איך הוא יעריך
פשוט פעם הבאה שהוא מתנהג מגעיל תעשי לו כסה סבבה אתה לא תקבל ממני כלום יותר אם אתה לא יודע להעריך
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה אני תוך שנייה נשברת אני אוהבת אותו ומפחדת שכשאני אפסיק לפנק אותו הוא לא ירצה אותי בכלל
אבל אני לא יכולה אני תוך שנייה נשברת אני אוהבת אותו ומפחדת שכשאני אפסיק לפנק אותו הוא לא ירצה אותי בכלל
אנונימית
כשהוא יתבגר הוא הכי יצטרך אותך והוא יבין שגם את אותו , אחים תמיד ככה כשהם צעירים וכשהם גודלים הם הכי צריכים אחד את השני,
אח שלך בן 15 ולא אכפת לו מאחים לא אכפת לו כמה שהוא צריך אותך כי הוא קטן הוא עדיין לא מבין, את בת 18 מתי שכבר אחים שלך נהיו חלק חשוב מאוד ולא סתם ריבים וזה אז חכי לאח שלך שיתבגר והוא הכי יצטרך אותך ויתנהג אלייך כמו שאת רוצה.
אח שלך בן 15 ולא אכפת לו מאחים לא אכפת לו כמה שהוא צריך אותך כי הוא קטן הוא עדיין לא מבין, את בת 18 מתי שכבר אחים שלך נהיו חלק חשוב מאוד ולא סתם ריבים וזה אז חכי לאח שלך שיתבגר והוא הכי יצטרך אותך ויתנהג אלייך כמו שאת רוצה.
אממ
זה מה שקורה לי
אחי הגדול ממש מתבייש בי
אני מניחה שזה התחיל כי לפני שלוש שנים בערל הסתובבנו יחד בעיר וחבר שלו שאל אם אני החברה שלו ואמרתי לו כזה "קרוב" והלכתי ומשכנע אותו איתי
אופס
אבל אם זה היה באמת שתיארת הייתי מחזירה באותו המטבע
זה מה שקורה לי
אחי הגדול ממש מתבייש בי
אני מניחה שזה התחיל כי לפני שלוש שנים בערל הסתובבנו יחד בעיר וחבר שלו שאל אם אני החברה שלו ואמרתי לו כזה "קרוב" והלכתי ומשכנע אותו איתי
אופס
אבל אם זה היה באמת שתיארת הייתי מחזירה באותו המטבע
הייתי שם פס
אבל אני מתנצל מאוד יש הבדל בין להיות טוב לבין להיות פראייר ואת מתנהגת אליו כמו פראיירית והוא לוקח אותך כמובן מאליו ואני מדבר איתך מניסיון, תתחילי לעלות את האגו שלך קצת.
אין מה לעשות זה הוא עולמינו המר תקחי כל דבר בפרופורציות.
אבל אני מתנצל מאוד יש הבדל בין להיות טוב לבין להיות פראייר ואת מתנהגת אליו כמו פראיירית והוא לוקח אותך כמובן מאליו ואני מדבר איתך מניסיון, תתחילי לעלות את האגו שלך קצת.
אין מה לעשות זה הוא עולמינו המר תקחי כל דבר בפרופורציות.
באותו הנושא: