התחברות
הרשמה
תמיד אחרי שאני עושה שעווה בבית שחי אז הצבע עור שלי בבתי שחי אחרי השעווה הוא קצת בצבע שחור , איך לעשות שיהיה בצבע העור?
צבע רגיל- צבע העור שלי ביידים
אני עושה אצל קוסמטיקאית
17 ביוני 2019, 12:58
שעווה
בית השחי
הסרת שיער
תשובה אחת
אני לא לגמרי בטוחה אבל אמא שלי אמרה שצריך לשפשף את המקום עם סבון כי לפעמים הרבה ליכלוך יכול להילכד שם ואז הצבע כהה יותר אבל לא יודעת אם זה קשור
a
another_girl
באותו הנושא:
למה אחרי שאני עושה שעווה חלק מהשיער צומח אחרי 3 ימים כבר ממש נהיה ארוך?
במה אפשר להשתמש כדי להוריד שאריות שעווה אחרי שאני עושה שעווה?
איך זה הגיוני שאני עושה שעווה בגבות ויומיים אחרי כבר מתחיל לצמוח לי שוב?
אני עושה שעווה בפנים, אני צריכה לחטאות את המקום לפני שאני עושה שעווה או אחרי?
תמיד אחרי מקלחת או אחרי שאני מזיעה מתחיל לגרד לי ממש בגב בבטן בחזה בבית שחי בצוואר למה זה קורה מה עושים
למה תמיד אחרי שאני עושה ספורט יש לי בחילה?
תמיד שאני חופפת את השיער ועושה אחרי זה מחליק השער מתנפח, איך עושים מחליק טוב?
שעווה בבית (רצועות שעווה) משאירה רגליים חלקות כמו אחרי שעווה אצל קוסמטיקאית?
עשיתי אתמול שעווה בבית שחי אחרי שנה שגילחתי
אני עושה שעווה וכבר אחרי שבוע צומח שיער, מה לעשות כדי לעכב את הצמיחה?
למה אחרי שאני עושה שפם עם שעווה קרה יש לי יובש כזה אחרי זה וכשקוסמטיקאית עושה לי עם שעווה רגילה לא נהיה לי יובש?