4 תשובות
מתעלם מהם אני יודע מה אני שווה,תוך כדי עוקץ אותם חזרה כדי לצאת יותר מתוחכם
שואל השאלה:
ניסיתי. זה לא עוזר. הם מרימים את הקול עליי עוד יותר.
זה קשה ש5-6 עובדים משפילים אותך מול 20 לקוחות ומאשימים אותך בטעויות שלא שלך ומתעקשים שאתה עשית את זה *כל יום* במשך חצי שנה
כמה אני עוד יכולה לסבול?
ניסיתי. זה לא עוזר. הם מרימים את הקול עליי עוד יותר.
זה קשה ש5-6 עובדים משפילים אותך מול 20 לקוחות ומאשימים אותך בטעויות שלא שלך ומתעקשים שאתה עשית את זה *כל יום* במשך חצי שנה
כמה אני עוד יכולה לסבול?
אנונימית
אל תדאגי את בסוף תיהי מנהלת משמרת/סופרוויזר (מה שיש אצלכם) והם יצטערו שהם התנהגו אליך ככה
ממשיכה לעבוד שם!
מי הם בכלל העובדים האלה?
אני באה בשביל לעבוד לא בשביל להיות חברה של העובדים
מי הם בכלל העובדים האלה?
אני באה בשביל לעבוד לא בשביל להיות חברה של העובדים
באותו הנושא: