4 תשובות
מתעלם מהם אני יודע מה אני שווה,תוך כדי עוקץ אותם חזרה כדי לצאת יותר מתוחכם
vin
שואל השאלה:
ניסיתי. זה לא עוזר. הם מרימים את הקול עליי עוד יותר.
זה קשה ש5-6 עובדים משפילים אותך מול 20 לקוחות ומאשימים אותך בטעויות שלא שלך ומתעקשים שאתה עשית את זה *כל יום* במשך חצי שנה
כמה אני עוד יכולה לסבול?
אנונימית
אל תדאגי את בסוף תיהי מנהלת משמרת/סופרוויזר (מה שיש אצלכם) והם יצטערו שהם התנהגו אליך ככה
ממשיכה לעבוד שם!
מי הם בכלל העובדים האלה?
אני באה בשביל לעבוד לא בשביל להיות חברה של העובדים