3 תשובות
אני לא יודעת אבל אני אף פעם לא מורידה את המבט ראשונה כי זה מעיד על חוסר בטחון וביישנות. (אלא אם זה נמשך כבר מלא זמן וזה כבר מוזר)
כי ככה זה אצל הבנים הם בוהים בלי בושה חח
לעומת בנות שבדרכ יסתירו אם הן בוהות
אנונימית
לא כולם ככה. אבל זה פלרטטני או סתם בהייה מלחיצה.