24 תשובות
מסתכלים על משהו שאתה רוצה, אבל אתה יודע שאין לך סיכוי...
זה כמובן לא עוזר בכלום.
אנונימי
גם אני ככה מתבייש
אולי הם ביישנים
לא לכולם יש אומץ לגשת למישהי
יש גם בנות שמתנהגות ככה
למה את עושה את זה
כי אולי הם רק רוצים להסתכל?
שואל השאלה:
אבל צריך לאזור אומץ בשלב כלשהו לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אף אחד לא בוהה סתם הרבה פעמים בלי סיבה
אנונימית
יש בנות מגעילות אז זה הפחד להפגע
לא כולם מצליחים *לאזור* אומץ ..זה לא כזה קל כמו שזה נראה.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא מגעילה..
אנונימית
רובכן כן
שואל השאלה:
אם מישהו לא אוזר אומץ לדבר איתי איך זה אומר שאני חשובה לו???
אנונימית
יש מישהי שאני רוצה לדבר איתה וניתקתי איתה קשר כי למה? בטח היא תמצא איך לעקוץ אותי
שואל השאלה:
לא מבינה אתכם
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה חשוב לכם תעשו משהו למה לוותר מראש
אנונימית
לא מבין תקטע שלכן לפגוע
שואל השאלה:
מה היא עשתה לך?
אנונימית
שואל השאלה:
צריך ייעוץ?
אנונימית
תפני בפרטי
אנונימית, צודקת - אם תיתביישו/תפחדו, מה יקרה כשיהיה מאוחר מידי ותיתחרטו?

תדעו שגם אם היה סיכוי קטן ויתרתם מראש.

ואם באלך לדבר אני פה :)
אנונימי
אז תגשי את
זה כמו להסתכל על דגי נוי, על תמונה על קיר, על עוף בתנור, על עץ מכוסה שלג באמצע אתר סקי. פשוט להסתכל כי היא נראית טוב. זה לא בהכרח אומר משהו. ולרוב הן תפוסות.. או לפחות זה מה שאני אומר לעצמי כדי להצדיק את זה שאני לא ניגש אליהן 3:
אנונימי
אבל למה להכליל למה פשוט למה
והם מתביישים ייכול להיות כמו שאני בתור בת אתבייש אנמ ייכולה להבין אותם
אולי תלכי אליהם את? אם זה כזה קל?
אנונימי