6 תשובות
הוא עדיין קיים
הוא לא נעלם
הוא לא נעלם הוא נכנס פנימה ואז אני חושבת שהאוויר ששם או ווטאבר (ביולוגיה הצד החלש שלי) עולה לחזה.
הוא לא נעלם, הוא פשוט נכנס פנימה וכשאת משחררת הוא חוזר.
שואל השאלה:
מזא נכנס פנימה כאילו מצטמצם ואז חוזר למצבו הרגיל?
בבטן (בפנים, איפה שהאיברים) יש חלל שממולא בווטאבר (אוף למה לא הקשבתי יותר) ואז ברגע שאת מכניסה את הבטן אז כל האוויר שם עולה לחזה וכשאת משחררת הוא חוזר לבטן.