25 תשובות
נכוןן אני מתה לעבור לשם!
אין מקום לכל ישראל בתל אביב. גם אם היה, זה לא מקום שמתאים לכולם. יש אנשים שיעדיפו שלווה וטבע מאשר עיר דחוסה.
א) לא כל הארץ יכולה להיכנס לתל אביב
ב) הארץ שלנו מורכבת מהמון איזורים טובים ויפים, לא הכל זה בילויים וקרחנות
ב) הארץ שלנו מורכבת מהמון איזורים טובים ויפים, לא הכל זה בילויים וקרחנות
בעיקר כי יקר שם........ לא כולנו עובדים בהייטק ויכולים להרשות לעצמם דירה בפלורנטין.
שואל השאלה:
כל חיי גרתי בתל אביב ומקומות אחרים כמו קיבוצים או ערים פריפריאליות מזעזעות בעיניי.
מי מרצונו יגור בבאר שבע או בחיפה? אימלה!
כל חיי גרתי בתל אביב ומקומות אחרים כמו קיבוצים או ערים פריפריאליות מזעזעות בעיניי.
מי מרצונו יגור בבאר שבע או בחיפה? אימלה!
אנונימי
^אני הייתי שמחה לגור בבאר שבע, ואני בכלל לא גרה בפריפריה.
הוא סתם מנסה ליצור ריב, אל תקחו את זה קשה.
סיוט עולם בתל אביב
הכל מפוצץ אין מקום לנשום
הכל מפוצץ אין מקום לנשום
אין מקום לכל עם ישראל בעיר אחת, בנוזף לא לכולם יש את התקציב וצריך להבין את זה.
יש אנשים שמעדפים גם את השקט שלהם ולא את כל הרעש והתהמולה שבתל אביב.
יש אנשים שפשוט לא רוצים/ יכולים לגור שם. יש לנו מדינה יפייפיה לדעתי וצריך לנצל כל סנטימטר בה.
יש אנשים שמעדפים גם את השקט שלהם ולא את כל הרעש והתהמולה שבתל אביב.
יש אנשים שפשוט לא רוצים/ יכולים לגור שם. יש לנו מדינה יפייפיה לדעתי וצריך לנצל כל סנטימטר בה.
שואל השאלה:
לגור בפתח תקווה/רמת גן/גבעתיים/ זה עוד סבבה לפי דעתי כי זה קרוב לתל אביב.
אבל תחשבו על זה - למה שבן אדם ירצה לגור באיזה קיבוץ או מושב באמצע שום מקום?
אם אתה לא בתל אביב אתה לא קיים
לגור בפתח תקווה/רמת גן/גבעתיים/ זה עוד סבבה לפי דעתי כי זה קרוב לתל אביב.
אבל תחשבו על זה - למה שבן אדם ירצה לגור באיזה קיבוץ או מושב באמצע שום מקום?
אם אתה לא בתל אביב אתה לא קיים
אנונימי
אני גרה בישוב
והכל שקט ורגוע
נסה פעם אחת לגור בישוב נשמה ואז דבר איתי על תל אביב ועל כל המקום שיש שם
והכל שקט ורגוע
נסה פעם אחת לגור בישוב נשמה ואז דבר איתי על תל אביב ועל כל המקום שיש שם
יש כאלה שאוהבים את השקט וכאלה שאוהבים את הבילויים זה מה שיותר מתאים להם
שואל השאלה:
גרתי פעם במושב בצפון במשך שנה. רציתי למות! פשוט סיוט. אתה פשוט nobody
גרתי פעם במושב בצפון במשך שנה. רציתי למות! פשוט סיוט. אתה פשוט nobody
אנונימי
זה פשוט לא מתאים לך אבל יש כאלה שרוצים שקט, אני לא יכולה להיות עם שקט אבל כל אחד זה מה שמתאים לו
כי ממש יקר לגור שם
למה לא קיים? יש אנשים שגרים בגבולות בארת והם קיימים. אתה לא במקןם של להחליט מי קיים ומי לא. יש לי חברים שראו טילים נוחתים לידם בדרום וראו אנשים מתים בעיניים שלהם.
כל אחד גר איפה שהוא יכול להרשות לעצמו ואיפה שטוב לו.
לדעתך תל אביב זו העיר הכי טובה, אבל על סמך מה אתה אומר שאנשים שגרים בצפון דרום מזרח מערב הארץ הם לא קיימים?
כל אחד גר איפה שהוא יכול להרשות לעצמו ואיפה שטוב לו.
לדעתך תל אביב זו העיר הכי טובה, אבל על סמך מה אתה אומר שאנשים שגרים בצפון דרום מזרח מערב הארץ הם לא קיימים?
לא אוהבת את זה...
סורי להגיד אבל 90 אחוז מהאנשים שם חיים בסרט...
אני מאוד אוהבת את איפה שאני גרה עכשיו, רגוע, שקט, אנשים נחמדים ומקבלים, בטוח פה וזה גם לא עיר...
אני שונאת לגור בעיר...
סורי להגיד אבל 90 אחוז מהאנשים שם חיים בסרט...
אני מאוד אוהבת את איפה שאני גרה עכשיו, רגוע, שקט, אנשים נחמדים ומקבלים, בטוח פה וזה גם לא עיר...
אני שונאת לגור בעיר...
צפוף מדי בשבילי, אני אוהב את העיר הקטנה-בינונית שלי
אנונימי
תודה לך אבל אני גרה שם וכל האנשים שאני מכירה נחמדים בטירוף ולא יודעת מה איתכם אבל רגוע שם^^
אנונימית
ומה הבעיה בבאר שבע
ואני גרה באילת ולא הייתי רוצה לעזוב בקרוב אני לא אוכל בלי הים שלנו
ואילת בכלל לא מפחידה
כמו בתל אביב למשל שבכל שניה יכולים לאנוס אותך אם כל הסודנים והנרקומנים ברחובות
ואני גרה באילת ולא הייתי רוצה לעזוב בקרוב אני לא אוכל בלי הים שלנו
ואילת בכלל לא מפחידה
כמו בתל אביב למשל שבכל שניה יכולים לאנוס אותך אם כל הסודנים והנרקומנים ברחובות
חח בתל אביב זה לא כלכך מפחיד וברוב המקומות אין אנשים כאלה זה יותר במקומות מרכזיים אבל אצלי באזור אין בכלל דברים כאלה ולא מפחיד בכלל
^^אנונימית לא דיברתי על כולם אבל אני נמצאית בתל אביב כל חודש בערך וכל פעם שאני מגיעה אני לא מתחברת לאנשים מחדש...
לא מכירה את האנשים שאת מכירה אבל מההכרות שלי עם אנשים כשדרסו אותי פעמיים עם אופניים בתל אביב ואפילו לא ביקשו סליחה, או כשאנשים מתנהגים אליך מגעיל סתם ככה כי אין להם מצב רוח טוב באותו היום... סליחה אבל אני פחות מתחברת וגם המון הומלסים ושיכורים ואנשים מפחידים ולא יודעת פשוט לא התחברתי למקום ובגלל זה אמרתי 90 אחוז ולא כיוונתי את זה לכולם כי גם יש אנשים נחמדים זה בעיקר המבוגרים שם שלא ממש נחמדים הילדים עוד בסדר...
לא מכירה את האנשים שאת מכירה אבל מההכרות שלי עם אנשים כשדרסו אותי פעמיים עם אופניים בתל אביב ואפילו לא ביקשו סליחה, או כשאנשים מתנהגים אליך מגעיל סתם ככה כי אין להם מצב רוח טוב באותו היום... סליחה אבל אני פחות מתחברת וגם המון הומלסים ושיכורים ואנשים מפחידים ולא יודעת פשוט לא התחברתי למקום ובגלל זה אמרתי 90 אחוז ולא כיוונתי את זה לכולם כי גם יש אנשים נחמדים זה בעיקר המבוגרים שם שלא ממש נחמדים הילדים עוד בסדר...
אני גרה בתל אביב, ואני אוהבת את זה, את ההמולה וההתרחשות וזה אבל יש הרבה מאוד אנשים שצפוף להם ורועש להם תל אביב או סתם יקר
כי יש איזורים יותר יפים מתל אביב בארץ
לא כולם רוצים זיהום אוויר ולשלם עשר אלף שקל על דירה לחודש
תל אביב עיר מאוד יפה אבל יקרה
לא כולם רוצים זיהום אוויר ולשלם עשר אלף שקל על דירה לחודש
תל אביב עיר מאוד יפה אבל יקרה
לא לא. אל תגזימי. זה כמובן תלוי באיזה איזור את מדברת. כאדם שגר רוב החיים שלו בתל אביב אבל גר גם בערים אחרות זה לא נכון בדיוק אבל זה כמובן תלוי מה את מגדירה "יפה" בעיניך. האם "יפה" זה בגלל שיש בתל אביב מועדונים למשל? בעיניי זה לא ההגדרה בהכרח של יפה. אני מוצא למשל איזורים מסוים בצפת עם השקט והאוויר מאוד יפים ויש גם מקומות בתל אביב שהשקיעו בגינות ומראה ויחסית שקטות גם יפים. אז הכל תלוי.
באותו הנושא: