8 תשובות
"המגרש המרוצף" ביסודי, למרות שכולם מרוצפים
ללכת להכין קפה באנדרטה של המצפור
בואו תראו יש מכות
אנונימי
"דברים טובים קורים בקריית ביאליק" לולל
בואו לצור שלום רק צדיקים חחח
אנונימית
הסינטטי.
הבית הנטוש.
יש לנו מועדון ששייך למנהל הקהילתי אבל נגמר להם התקציב לשיפוץ שלו באמצע אז כולם מהבית ספר ליד באים לשם אחרי הלימודים או סתם לעשות שם מסיבות
ולמנהל הקהילתי לא אכפת