4 תשובות
שואל השאלה:
מתי התגייסת?
אנונימי
שואל השאלה:
אני התגייסתי באוגוסט 18
אנונימי
עדיף מוקדם כי משתחררים לפני כולם.
אני התגייסתי יחסית מוקדם ליום הולדת שלי.
אנונימית
אני התגייסתי הכי מאוחר בגיוס שלי, והיה לי כלכך הרבה חופש שזה שבר אותי, איןלי בעיה להשתחרר אחרי כולם, אבל החוסר מסגרת דפק לי תחיים , אני שבוזה עוד הרבה לפני שהתגייסתי
אנונימית