4 תשובות
מוקדם
באמצע. לא מוקדם מדי שהוא מיד אחרי הבגרויות, ולא מאוחר מדי שהוא שנה וחצי אחרי. באמצע.
אם אתה לא עושה שנת שירות, אז חודשי דצמבר-מרץ הם טובים
אם אתה לא עושה שנת שירות, אז חודשי דצמבר-מרץ הם טובים
דחיה אחת בשביל הבגרויות ואז לסיים עם זה
באמצע לדעתי..
באותו הנושא: