3 תשובות
אצלנו רק מי שבכיתת מצטיינים לומד כימיה
הכיתות הרגילות לומדות במעמדה פיזיקה..
ככה זה אצלנו
אני עולה לכיתה ז, והסבירו לנו הכל..
הכיתות הרגילות לומדות במעמדה פיזיקה..
ככה זה אצלנו
אני עולה לכיתה ז, והסבירו לנו הכל..
אנונימית
כן בכיתה י' מתחלקים למגמות וכל אחד בוחר לאן ללכת לפיזיקה, כימיה וביולוגיה, מד"ט...
תלוי איפה
באותו הנושא: