3 תשובות
אחי עשה יג יד, הוא עשה את יג ביחד עם יב (מחצית א זה היה יבמ מחצית ב' יג ושנה אחרי זה כיתה יד במכללה), הוא בן 19 התגייס לפני שבוע וכמה ימים.. זה די שווה. ודודה שלי גם הייתה ככה, החיים שלה וואו. טפו טפו בלי עין הרע
השאלה היא אם את רואה את עצמך בעתיד במקצוע הזה.
אם כן, לכי על זה.
אם כן, לכי על זה.
תלוי. את רוצה להמשיך במסלול של עתודה? לפי מה ששמעתי יש אנשים שנדפקים מזה
אבל זה יכול גם ממש לסדר אותך, תלוי אם את מוכנה לקחת את הסיכון. מציעה לך קצת לברר, יש גם כל מיני מסלולים מיוחדים של הצבא עם או בלי קשר לתואר
אבל זה יכול גם ממש לסדר אותך, תלוי אם את מוכנה לקחת את הסיכון. מציעה לך קצת לברר, יש גם כל מיני מסלולים מיוחדים של הצבא עם או בלי קשר לתואר
אנונימית
באותו הנושא: