9 תשובות
כ-1.5 ש''ח לשעה לדוד, מכשירים אחרים לפי ההספק שלהם...
אני זוכר שאמרו לי שדוד זה בערך 1 לשעה ומכשירים אחרים שאתה קונה אתם בהוראות כמה כמה וואט זה לוקח ואז אתה בודק בחברת חשמל כמה עולה כמות הוואט הזו לשעה
שואל השאלה:
רק שקל וחצי לשעה? אז למה עושים מזה כזו דרמה ומפחדים להדליק דוד?
אנונימית
כי לא כולם יודעים את זה...
שואל השאלה:
העיק אבא שלי עושה לי דרמה על 5 דקות שאני אדליק..
אנונימית
כי תחשוב שמשפחה ממצועת תדליק שעה וחצי ביום? שעתיים? זה 2-3 שקל ליום כפול 30 זה 60-90 שקל ולחודשים (חשבון חשמל הוא דו חודשי) זה 120-180 בערך 150 שקל *רק על דוד* בחשבון חשמל, זה די הרבה לחשמל... ותחשוב שיש עוד הרבה מכשירי חשמל בבית
שואל השאלה:
אתה צודק, אבל אצלי בבית אין הרבה מכשירים ויש מכשירים שסתם מופעלים בלי שימוש שאפשר לנתק ולחסוך בהם..
אנונימית
נכון, אז כדאי שתעשו את זה. גם תצרכו פחות אנרגיה וגם הנחה בחשבון החשמל
שואל השאלה:
לך תסביר לאבא שלי.. שבגללו אני עם מים קפואים
אנונימית