9 תשובות
שואל השאלה:
קצת קשה עכשיו חח^
קצת קשה עכשיו חח^
אנונימית
באמת דוחה
תמשיכי לישון
אה כן זה די דוחה, שימי אוזניות באמת
תתעלמי ושימי אוזניות
זה דבר טבעי לגמרי למרות שזה דוחה לחשוב על זה.
זה דבר טבעי לגמרי למרות שזה דוחה לחשוב על זה.
תני להם לעשות אהבה עם כמה שזה דוחה קצת
שימי אוזניות ועזבי אותם חח
ואו אני מכיר זה סיוט תנסי להסית את צומת הלב שלך למשהו אחר תשמעי מוזיקה עם אוזניות או משהו.
אנונימי
תגידי מזל טוב
אולי יהיה לך אח או אחות
בעוד 9 חודשים
אולי יהיה לך אח או אחות
בעוד 9 חודשים
באותו הנושא: