5 תשובות
כן גם אני קצת
וואו כן
אני, כלכך
כן
616
לא יצאתי לטיול שנתי חוץ מאחד בכיתה ו'.
אבל אני מצטערת על זה כי זה באמת חוויה,עזבי את הילדיל המעצבנים,את החום,את המסלולים הקשים,בסופו של דבר זה זיכרונות טובים בחדרים וצחוקים וזה