13 תשובות
לא:):)
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
אם את אוהבת את כן.. אבל את בכלל אוהבת רוק ומטאל?
שואל השאלה:
כן אני מכורה לרוק ומטאל
כן אני מכורה לרוק ומטאל
אנונימי
אני לא אימו אימו זה לבכיינים אבל אנשים קוראים לי אימו לא יודעת למה אם את רוצה להיות אימו זה ליהיות וואנבי
לא o_o
שואל השאלה:
למה בכיינים?
למה בכיינים?
אנונימי
מה זה כדאי לי? אם ה ה שאתה מרגיש כרגע רצון לזה, וזה מה שמאפיין אותך כרגע, בתקופה זו, אז למה לא? אתה לא רציך להקשיב לאפ'חד אם זה מה שהרצון והתקופה שלך מהווים אותך כרגע:p
לא אחי
שואל השאלה:
אבל מה זאת אומרת מה שמאפיין אותי? הם פשוט נראים לי מגניבים..
אבל מה זאת אומרת מה שמאפיין אותי? הם פשוט נראים לי מגניבים..
אנונימי
לא, וגם אם כן את וואנבי, סתם רוצה להיות אימו יש אנשים שבאמת בדיכאון והם לא סתם צומי.
אנונימי
מה רע לך בחיים?
בכלל לא!
באותו הנושא: