7 תשובות
להישבר במה?
אנונימי
שואל השאלה:
אממ... לחתוך...
אממ... לחתוך...
אנונימי
לא, אף פעם לא.
כבר הגעת למסקנה שזה רע בגלל זה הפסקת ואם תשברי עכשיו זה יעשה לך הרגשה גרועה לאחר כך כי את הרגשת שזהו סיימת זה נגמר זה מאחורייך ועכשיו תחזירי את זה? לא חבל?! תשאירי את זה בעבר אל תתני לזה לקחת חלק בהווה או בעתיד.
כבר הגעת למסקנה שזה רע בגלל זה הפסקת ואם תשברי עכשיו זה יעשה לך הרגשה גרועה לאחר כך כי את הרגשת שזהו סיימת זה נגמר זה מאחורייך ועכשיו תחזירי את זה? לא חבל?! תשאירי את זה בעבר אל תתני לזה לקחת חלק בהווה או בעתיד.
נו באמת "להישבר", האנושות ממשיכה לאכזב אותי...
תעשי לגולשי האתר ולעצמך וטובה ותשאירי את היד שלך שלמה, whold you?
תעשי לגולשי האתר ולעצמך וטובה ותשאירי את היד שלך שלמה, whold you?
אל תפגעי בעצמך, את יכולה לנצח את זה, רק האמיני בעצמך
בעצמך ובאלוקים יתברך שמו, נכון אודיה?
גם וגם.
באותו הנושא: