התחברות
הרשמה
אם אני גרועה בשירה אבל אוהבת את זה, זה עדיין נחשב תחביב?
12 ביוני 2019, 15:58
תחביבים
שירה
תחביב
4 תשובות
ברור
~
~ baby girl ~
כן
Skylight
כן, תחביב זה משהו שאת אוהבת לעשות, לא חייב שתהיי טובה בזה כדי שזה יקרא תחביב.
B
Black widow, baby
כן
ש
שווארטי לופס
באותו הנושא:
אני היחידה שלא מזיז לה אם קוראים ללהקה שהיא אוהבת אוברייטד או גרועה??
איך אנשים עדיין חושבים שאריאנה זמרת גרועה אחרי הסרטון הזה?
אני אוהבת קייפופ אבל רק לדעתי השיר הזה הוא גרוע?ועוד זה bts איך הם יכלו להוציא שיר כזה גרוע!
אפליקצינ לשירים שאפשר לצאת ממנה והם עדיין יעבדו ? לא spotify היא גרועה
בשבילכם אני נחשב זקן אם אני אוהב את השיר הזה?
אתם אוהבים את השיר והאם הוא נחשב מוזיקת סול?
אתם מכירים שירים שנגיד אני רוצה לשכוח מישהו שפגע בי אבל אני עדיין אוהבת אותו?
גם אני נפלתי לקצב של גומיגם(למרות שהשיר עדיין מעפן אני אוהב את הקצב) גם אתם?
השיר הזה נחשב טוב או גרוע?
עד כמה זה גרוע שאני אוהב את השיר הזה?
אתם חושבים שאם זוהר ארגוב היה עדיין חיי, הוא עדיין היה נחשב "המלך"? עדיין היו אוהבים ומעריכים אותו כמו פעם?