11 תשובות
כן, מצטער.
אנונימי
ממש ממש לא, זה שיר כל כך אדיר ונוסטלגי בשבילי, יש לך אחלה טעם.
לא, זה אחלה
:(?
יאא
אתה כמוני 3>
לא אריק איינשטיין הוא אחד הזמרים הישראלים הכי אייקונים שיש. היצירות שלו הן חסרות זמן.
שיר נחמד. לא הייתי אומרת שאתה זקן, כל אחד והסגנון שלו.
לא,
אתה פשוט קשור לאיכות ישנה
לא הטעם שלי סורי..
לא
עניין של טעם, לא גיל