7 תשובות
חד משמעי מראה!!!
מראה
מראה.
מראה. מצלמה, עם כמה שתהיה משוכללת, מוגבלת בהגדרת הפיקסלים, במראה אין רזולוציה מאחר והיא סך הכל מעבירה לעיניים שלנו קרני אור.
מראה
חבל שבמצלמה אין את האיכות כמו של מראה
חבל שבמצלמה אין את האיכות כמו של מראה
מצלמה!!!!! אמנם האיכות שונה אבל במראה אנחנו לא רואים את עצמנו אנחנו רואים את ההיפוך שלנו ובמצלמה (כן כן גם בסלפי) אנחנו רואים את עצמנו האמיתיים. כמו שאנשים אחרים רואים אותנו!
מראה. יש אנשים לא פוטוגניים ותמונה מוציאה אותם אחרת.
באותו הנושא: