9 תשובות
כי בכל זאת, אנשים מתאמצים וסובלים בצבא..
כי צבא זה יעני ה-דבר. אבל שירות לאומי זה לא פחות טוב.. גם תורמים למדינה וגם שומרים על הדת.
כי זה עדיין סוג של פשרה בין השתמטות לבין תרומה.
כמובן להוציא את מי שבאמת אינו יכול ללכת לצבא מטעמים כאלו ואחרים.
סליחה, לא "תרומה".. יותר חלוקה בנטל הקשה.
כי חוסכים בכוח אדם בתוך עסק ע''י כך שמביאים מתנדבים.
לעומת צבא שהכסף הוא מהמדינה.
מה אני אגיד, כאילו שאנשים הולכים לצבא בגלל הכסף.
איזו תמימות!
בנים שעושים שירות לאומי אז רואים את זה בעין פחות יפה, אבל בנות?! ממש לא!
להיפך אפילו.. מבינים שהן יותר תורמות בשירות מאשר בצבא
אנונימית
שואל השאלה:
זאת אומרת שאם אני בת ואני יעשה שירות לאומי במקום צבא זה לא יהיה נורא..?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו במילא אני לא יהיה בקרבי..
אנונימי