4 תשובות
לא צריך לחיות עם המשפחה.
אתה מפתח עצמאות ממש
כל הזמן להיות ליד חברים
בתור מישהי שהייתה בפנימייה את מקבלת יותר *עצמאות
*יותר קל לך להתחבר לאנשים כי את נמצאת בקבוצה ובחדר עם עוד כמה בנות
*את מקבלת תמיכה מהמדריכים שלך יש לך פסיכולוגית פעם בשבוע שאת נפגשת איתה לשעה ומדברת איתה
*בערב יש הרבה פעמים פעילות שזה מאד כיף *ואת גם מקבלת עזרה בשיעורים שלך (יש לך מרכז למידה)
*תמיד יש משהו לאכול
*קבלות שבת עם הקבוצה ואז בחדר אוכל
*חוגים שאת יכולה ללכת אליהם
מקווה שרשמתי הכל
*יותר קל לך להתחבר לאנשים כי את נמצאת בקבוצה ובחדר עם עוד כמה בנות
*את מקבלת תמיכה מהמדריכים שלך יש לך פסיכולוגית פעם בשבוע שאת נפגשת איתה לשעה ומדברת איתה
*בערב יש הרבה פעמים פעילות שזה מאד כיף *ואת גם מקבלת עזרה בשיעורים שלך (יש לך מרכז למידה)
*תמיד יש משהו לאכול
*קבלות שבת עם הקבוצה ואז בחדר אוכל
*חוגים שאת יכולה ללכת אליהם
מקווה שרשמתי הכל
באותו הנושא: