התחברות הרשמה

איך זה בפנימיה? יתרונות וחסרונות

16 בפברואר 2019, 17:49
פנימיהחסרונותיתרונות    
2 תשובות
רחוק מהבית
יותר חברים
פחות אוכל
ר
ראפר מחשמל
לגבי יתרונות אני לא יודע, אבל חיסרון זה להיות רחוק מהבית
.
.leo
באותו הנושא:
יתרונות וחסרונות בפנימייה?
תנו לי יתרונות וחסרונות שיש לפנימייה. בת 16 וחצי
יתרונות וחסרונות של להיות ילד יחיד ויתרונות וחסרונות של אחים
מה חסרונות ומה היתרונות להיות בפנימיה?
יתרונות וחסרונות לעשיית קעקוע?
אז שנה הבאה אני עוברת לפנימייה (מה החסרונות והיתרונות בפנימייה?)
ללכת בלי תחתונים - שאלה לנשים, ללכת ללא תחתונים, יתרונות וחסרונות?
יתרונות וחסרונות השינה המרובה - מהם היתרונות והחסרונות של שינה מרובה?
יתרונות וחסרונות במזרן ספוג - מהם היתרונות והחסרונות במזרני ספוג?
איך אומרים באנגלית: למחשב יש המון יתרונות וחסרונות?
איזה יתרונות וחסרונות יש לפנימייה?