תשובה אחת
את לא צריכה להרגיש מתה בשום מקום בעולם הזה.
אין לי מושג עם מה את מתמודדת או מה הם הקשיים שלך אבל אני יכולה לומר לך כמה דברים:
עם כמה שזה קשה, תמצאי לעצמך סיבות יפות לחיים. את צריכה גם לתת לעצמך רצון ומוטיבציה, רצון שמגיע ממך ולא רק בגלל המשפחה.
תתמקדי בעצמך כרגע, תעזבי אותך מכל מה שקורה מסביב תתרכזי בעצמך.
מה טוב בשבילך, מה נכון עבורך ומה הכי הכרחי לך כרגע.
אני רציתי לשלוח לך הודעה בפרטי אבל אני קודם רוצה לשאול אם זה בסדר?
לא משנה מה עובר עלייך כרגע את תצליחי לעבור את זה. זה רק עוד קושי בחיים שצריך לעבור. אני מתארת לעצמי שעברת כמה דברים קשים בחיים שלך עד כה. וברוך השם לא נשברת. אז גם עכשיו את לא תישברי הבנת? את חזקה ויש בך כוחות שאת צריכה לדעת להוציא מעצמך. אני מאמינה שתצליחי לעבור את מה שקורה לך, כמו שהתגובה מעליי רשמה, בחיים יש עליות ומורדות ואת צריכה לעבור אותם ואת תעברי.
אין לי מושג עם מה את מתמודדת או מה הם הקשיים שלך אבל אני יכולה לומר לך כמה דברים:
עם כמה שזה קשה, תמצאי לעצמך סיבות יפות לחיים. את צריכה גם לתת לעצמך רצון ומוטיבציה, רצון שמגיע ממך ולא רק בגלל המשפחה.
תתמקדי בעצמך כרגע, תעזבי אותך מכל מה שקורה מסביב תתרכזי בעצמך.
מה טוב בשבילך, מה נכון עבורך ומה הכי הכרחי לך כרגע.
אני רציתי לשלוח לך הודעה בפרטי אבל אני קודם רוצה לשאול אם זה בסדר?
לא משנה מה עובר עלייך כרגע את תצליחי לעבור את זה. זה רק עוד קושי בחיים שצריך לעבור. אני מתארת לעצמי שעברת כמה דברים קשים בחיים שלך עד כה. וברוך השם לא נשברת. אז גם עכשיו את לא תישברי הבנת? את חזקה ויש בך כוחות שאת צריכה לדעת להוציא מעצמך. אני מאמינה שתצליחי לעבור את מה שקורה לך, כמו שהתגובה מעליי רשמה, בחיים יש עליות ומורדות ואת צריכה לעבור אותם ואת תעברי.
באותו הנושא: