3 תשובות
גובה לא כזה משנה לי כל עוד הבחורה לא גבוהה ממני במלא או נצוכה באיזה 30 סמ
כן, על עוד היא לא איזה ג'ירפה. 2 סנטימטר נמוך או גבוה ממני זה יפה לדעתי.
מה זה למה? נמשך וזהו... למה לא נמשכים למישהו עם פרצוף של קוף? כי זה לא מושך וזהו
מה זה למה? נמשך וזהו... למה לא נמשכים למישהו עם פרצוף של קוף? כי זה לא מושך וזהו
גבוהות יותר סקסיות פשוט
באותו הנושא: