התחברות
הרשמה
בנים אתם נמשכים לבנות גבוהות?
למשל 1.72 ו1.70? ורזות שמשחקות כדורעף? (והגובה והכל של ילדה בת 14)
18 ביוני 2018, 23:49
העדפות
תשובה אחת
פחות... יותר לנמוכות
P
Please Don't Cry
באותו הנושא:
בנים נמשכים לבנות גיימריות?
אמרו לי שבנים יותר נמשכים לבנות ביישניות ושקטות זה נכון?
בנים אתם נמשכים לבנות 'רעות'?
שאלה לבנים.. בנים נמשכים יותר לגבוהות או נמוכות?
בנים אתם נמשכים לבנות נמוכות? 1.55-1.60?
בנים עם עיניים כחולות אתם נמשכים לבנות עם עיניים כחולות?
בנים פחות נמשכים לבנות עם גשר?
בנים -למה אתם יותר נמשכים: בנות בהירות או שחומות?
בנים אתם נמשכים יותר לבנות מוחצנות או מופנמות?
בנים, אתם באמת נמשכים לבנות נמוכות מכם?
בנים מה יותר עושה לכם את זה בנות ממוצעות בגובה (שלא כזה גבוהות) או בנות גבוהות?