התחברות
הרשמה
על מה מדברים עם בנים? הייתי רוצה ידידים בנים
9 ביוני 2019, 01:08
גיל 16
היכרויות
ידידים
התחלות
ביישנות
2 תשובות
בנות , משחקי מחשב , ועוד
ה
השרירן של סטיפס- גברי במיוחד
סקס.
אנונימי
באותו הנושא:
הייתי רוצה לעשות יום אחד בשבוע שבו מדברים בסטיפס רק באנגלית, ושואלים שאלות רק באנגלית.
אני רוצה להכיר פה גם בנים סתם כדי לדבר איתם ולהיות ידידים , אבל אני מתביישת להתחיל שיחה.
ידיד שלי אמר שהוא לא היה מדבר איתי אם הייתי בן..
ידיד שלי התעצבן עליי ומדבר איתי יבש בגלל שיצאתי עם עוד ידידים (לא הייתי לבד איתם הייתי עם עוד חברות)
אני רוצה מישהו לדבר איתו (בן) שיהיה לי כמו בן זוג או חבר ידיד כזה?
בא לי ידידים שהם בנים פעם אחת אני לומדת באולפנה ואין לי אפשרות לדבר כזה
חבר שלי מאוד מגונן ולא אוהב שאני מדברת עם בנים, אתמול ידיד שלי שלח לי הודעה שהוא רוצה שנחזור לדבר כידידים המשך למטה
אני רוצה חבר אבל אין לי ידידים ואני לא יודעת לדבר עם בנים מה עושים עם זה?
חבר שלי מאוד מגונן ולא אוהב שאני מדברת עם בנים, אתמול ידיד שלי שלח לי הודעה שהוא רוצה שנחזור לדבר כידידים המשך למטה
אני רוצה להתחיל לדבר עם בנים איך עושים את זה ? שיהיו לי מלא ידידים (15)
הייתי בקטע עם מישהו, ועכשיו אנחנו בכלל לא מדברים כי הוא לא רוצה ולא מעוניין כבר.