4 תשובות
פשוט מתחילה לדבר איתם... היי מה קורה כל מיני כאלה או שפשוט תעשי מה שאני עושה חחח משיג כאן
אנונימי
להצטרף לתנועות נוער, להתחבר לבנות עם הרבה ידידים ולהכיר אותם.
זה קצת מוזר
רובם לא ירצו להיות ידידים שלך אלא הם פשוט ירצו אותך
אני אגיד לך מה אני עשיתי (לא בכוונה) לפני שלוש שנים ישבתי ליד מישהו שהיינו סבבה אבל לא חברים קרובים ועם הזמן התקרבנו והוא הפך לידיד הכי טוב שלי, לאט לאט הכרתי את חברים שלו ואת חברות שלי, כולם באותו בית ספר אז זה היה קל והיינו יוצאות איתם בשישי וזה ואז הלכתי למגמת סייבר שהרוב שם בנים אז בכלל פתאום היו לי יותר ידידים מחברות, והיום שניים מהם החברים הכי טובים שלי. זה קורה לבד אני לא חושבת שצריך להתאמץ בשביל זה, תנסי להתחבר לאחד ומשם זה יסתדר