התחברות
הרשמה
יש מישהו שאנחנו מכירים חודשיים וקצת,ונפגשנו כמה פעמים,אני בקטע שלו אבל לא יודעת אם זה הדדי,בכמה ימים האחרונים ..
בכמה ימים האחרונים מרגיש לי קצת ריחוק מהצד שלו,לא יודעת אם זה המצב או זה סתם בראש שלי..לומר לו מה אני מרגישה כלפיו?או שלא
8 ביוני 2019, 17:19
התאהבות
התחלות
נשיקה צרפתית
תשובה אחת
תנסי לקבוע להיפגש ותגידי לו
(
(Smile (I'm not okay
באותו הנושא:
איך אני נפרדת מחבר שאנחנו חודשיים יחדיו ואפילו לא נפגשנו?
לא התחברתי לאתר שבוע וחצי , ויש פה מישהו שאנחנו מכירים המון זמן כבר שנה פלוס
זה נכון שאם חושבים על מישהו שאנחנו מכירים אצל אותו אדם מתעורר געגוע ?
אתם מכירים זוגות שנפרדנו וחזרו אחרי כמה חודשיים?
יש מישהו שאנחנו בקטע חודשיים והוא בצבא
אני כתבתי לידיד שלי שאנחנו ידידים כבר מעל ל7 חודשיים שאנחנו ...
זה נורמאלי להידלק על מישהו במשך שלוש וחצי שנים כשאנחנו בכלל לא מכירים?
הייתי שיכורה אתמול ואני זוכרת שנמרחתי על מישהו שאנחנו מכירים אבל אין בנינו דיבור (המשך בפנים)
יש מישהו שאנחנו מכירים שבוע ו..
תקשיבו יש איזה מישהו שאנחנו מכירים כבר
זה הגיוני שאנחנו חודשיים יחד ועדיין אני לא מרגישה שאני אוהבת אותו?