2 תשובות
לא הגיוני. חודשיים זה יותר מידי זמן ואם את לא אוהבת אותו את כנראה גם לא תאהבי אותו. תפרדי ממנו לפני שהוא יתאהב בך יותר
מה?אז למה את איתו אם את לא אוהבת אותו, תפרדי ממנו..
אנונימית